Nedtelling til start


fredag 11. september 2009

Bakstilling


Bakstillingen bygges om
Da er bakstillingen sin tur til å "moddes" . Siden sykkelen skal være
mest mulig stiv skal støtdemperen erstattes med et 4kant jern.
Sykkelen senkes ned fra jekken til høyden jeg syntes er passe, men det laveste punktet må ikke være lavere enn 50 mm.
Bremser bygges om, da den gamle aldrig har fungert....
Felgen har byttet farge fra rød til sort

4 kommentarer:

  1. Den orginale baksvingen er byttet ut med en 88 mod gsxr 1100 sving og felgen er en 91 mod gsxr1100 5,5. Slapp sykkelen laaangt ned, kunne tatt mere men dekket buttet i rammen, så jeg ga den 2 cm klaring. Tilpasset et firkantjern på 26 cm

    SvarSlett
  2. Måtte av med det meste bak forbindelse med bremsene. Her var det gjort slett jobb sist, og hele hjulet/bremser sto spenn. Har laget nye avstandshylser og gått ned 1,5 mm. Dette vil gi ting litt spillerom.

    SvarSlett
  3. I påvente på deler til flatslide-gasserene har jeg begynt med fothvilerene. Disse blir flyttet ned 15 cm og bakover med 20 cm. Dette, hvis jeg har målt cowboy-boots'a rektig, gjør at jeg kan ha bena på fothvilerene og skotuppene i bakken (holde sykkelen rett) når starten går

    SvarSlett
  4. trenger bare en bremseslange mellom pumpe å beholder + et stag som holder caliper'n. Tilpassing av caliper osv er bra.

    SvarSlett